فال انبیاء

دقیق ترین فال انبیاء

فال انبیاء

فال انبیاء الهی

سوره مبارکه حمد را خوانده ، سپس نیت کرده و با تمرکز روی دکمه زیر اشاره فرمایید.

فال انبیاء را نشان بده

فال انبیاء چطور مورد توجه همگان قرار گرفت

فال انبیا از فال های بسیار قدیمی است و در بین ایرانیان باستان شناخته شده می باشد ، اکنون نیز روزانه تعداد بسیاری از افراد از آن برای پیشبینی کارها و امورات زندگی خود استفاده می کند.

فال انبیا و پیامبران

حضرت محمد ، حضرت نوح ، حضرت آدم ، حضرت صالح ، حضرت الیاس ، حضرت شیث ، حضرت خضر ، حضرت داوود ، حضرت ذکریا ، حضرت موسی ، حضرت ایوب و حضرت عیسی در فال انبیا نکات بسیار مهمی را اعلام نموده اند.

از دیگر پیامبرانی که در فال انبیا به شما به عنوان گیرنده فال کمک می کنند ، می توان به حضرت ابراهیم ، حضرت اسماعیل ، حضرت یونس ، حضرت یوسف ، حضرت شعیب ، حضرت هارون ، حضرت سلیمان ، حضرت یحیی ، حضرت هود ، حضرت یعقوب ، حضرت اسحاق و حضرت ادریس نیز اشاره کرد.

فال انبیاء الهی چه فالی است

فال انبیا الهی

فال انبیا الهی فالی است که در آن شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از پیامبران الهی خواهید دید.

وب سایت ایران حافظ به عنوان بزرگترین و معروفترین وبسایت در این حوزه ، این فال را به صورت کامل در اختیار شما بیننده عزیز قرار داده است.

فال انبیاء

فال انبیا شامل فال به یکی از ۲۶ پیامبر الهی می باشد.

همچون تمام کارهای احساسی و اعتقادی دنیا، گرفتن فال انبیا الهی و جواب گرفتن از آن به شخص شما و اعتقاداتتان بستگی دارد. اگر اعتقاد محکمی به انبیا الهی دارید، فال روزانه انبیا در لحظه‌های خاص و سرنوشت ساز زندگی به کمک شما خواهد آمد و حداقل آرامش‌بخش روح و روان شما خواهد بود.

گرفتن فال انبیا الهی آنلاین

فال انبیاء و پیامبران الهی

چشم ها را بسته چند نفس عمیق بکشید. با حضور ذهن سوره حمد را بخوانید، حال آنچه را که مایلید قصد و نیت کنید

سپس روی دکمه ی زرد رنگ که نوشته فال ام را نشان بده اشاره بفرمایید (کمی بالاتر دکمه ارائه شده است)

فال روزانه انبیا

فال روزانه انبیا

تیم ایران حافظ ، همانطور که در بخش فال روزانه و فال روزانه فردا از طریق سیستم برنامه نویسی فوق پیشرفته ای ، برنامه هایی را تولید نمود.

برای فال روزانه انبیاء نیز دست به کار شده است ، لذا در همین صفحه دسترسی ویژه ای برای فال روزانه انبیاء ارائه شده است.

حقیقتا پس از تولید برنامه فال انبیا امروز ، پیام های بسیاری از شما عزیزان دریافت کردیم که انگیزه ما را برای پیشرفت این بخش از سایت دوچندان کرده است. امیدوارم پس از تولید فال انبیا امروز ، بخش های دیگری نیز در همین زمینه تولید کرده و انجام وظیفه کنیم.

فال انبیا آنلاین

فال انبیا آنلاین

اکثر فال هایی که در سایت ایران حافظ عرضه می شوند به صورت آنلاین عمل می کنند ، لذا فال انبیاء آنلاین کار می کند و هنوز امکان ارائه نسخه آفلاین آن را نداریم.

خوشبختانه دنیای امروز ، دنیای اینترنت و آنلاین است ، پس اکثریت با فال انبیا آنلاین موافق بوده و از این سیستم به صورت آنلاین استفاده می کنند.

فال انبیا اصلی

فال انبیا اصلی

سایت های بسیار زیادی هستند که امکان گرفتن فال انبیاء را به شما می دهند ، اینکه کدام یک از این سایت ها فال انبیا اصلی را ارائه کند ، واقعا جای بحث دارد.

سایت ایران حافظ از حساس ترین سایت هایی است که در زمینه تولید برنامه های این چنینی پیشرو می باشد. دقت نظر تیم برنامه نویسی ایران حافظ را در بخش های متعددی همچون استخاره آنلاین ، فال حافظ ، فال تاروت و دیگر بخش ها حتما دیده اید. درباره فال انبیا نیز واقعا سعی کردیم به تمام نکات، حتی نکاتی که بنظر مهم نیستند نیز توجه کنیم تا یک فال انبیاء اصلی را تولید و خدمت شما عرضه کنیم.

فال انبیا فردا

برای گرفتن فال انبیا لطفا در بالای صفحه روی دکمه زرد رنگ که روی آن نوشته شده فال ام را نشان بده اشاره بفرمایید.

فال انبیا فردا

معمولا پس از ساخت هر فالی که به صورت روزانه قابل ارائه باشد ، فال فردا نیز ارائه می شود ، پس وقتی تیم ایران حافظ با قدرت توانسته است فال انبیاء امروز را تولید کند ، ارائه فال انبیا فردا دور از ذهن نیست.

فال انبیا امروز

فال انبیا امروز

همانطور که در بالا هم عرض کردم ، پس از ساخت فال انبیاء روزانه یا همان فال انبیا امروز ، تولید فال انبیا فردا نیز به سادگی برای ما قابل انجام خواهد بود. تیم برنامه نویسی ایران حافظ این قابلیت را دارند که تا ده روز جلوتر را نیز فال ها را ارائه کنند.

اما جذابیت فال پیامبران برای امروز را از دست خواهید داد چرا که خواندن فال انبیا امروز می تواند جذاب تر باشد تا فال انبیا برای تاریخ های جلوتر و پیشبینی و برنامه ریزی برای آن ، البته به دلیل اینکه ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که پاسخ فال ها برای برخی از متولید ماه های مختلف تغییر کند نیز اکثرا فال انبیا را روزانه یا نهایتا تا فال انبیا فردا عرضه می کنند.

طراحی و برنامه نویسی فال انبیاء

طراحی و برنامه نویسی فال انبیاء

بنظرم برای تولید یک فال دقیق و کامل ، برنامه نویسی دقیقی مورد نیاز است. من هر از گاهی سایت های مختلف را که با موضوع سایت ایران حافظ مشابه است ، چه داخلی باشد و چه خارجی ، مورد بررسی قرار می دهم تا اگر پیشرفتی کردند از آنها الهام بگیرم.

بیش از همه چیز بخش برنامه نویسی سایت ها برایم جالب است ، در یکی از سایت ها دیدم که یک تعدادی از فال انبیاء را در یک صفحه نوشته و با نیت و اشاره مخاطب ، اسکرول بار بالا و پایین می رود و فال انبیاء مورد نظر به مخاطب ارائه می شود.

نکته ای که مهم است ، فال های مندرج در آن صفحه به لحاظ تعداد محتوا ، یک دهم فال های تولید شده توسط ما هم نبود و مخاطب آن سایت مجبور است فال خود را با همان اطلاعات کم بگیرد.

من برای تولید یک فال ، حداقل یک ماه وقت برای جمع آوری اطلاعات از کتاب ها و منابع مختلف می گذارم که به اصطلاح می گوییم فلان برنامه در پیش تولید قرار گرفته است.

یعنی مدت زیادی را فقط به جمع آوری اطلاعات و ایده ها و بررسی سایت ها و غیره و غیره می پردازیم و پس از بررسی همه ی جوانب ، تازه در مرحله تولید برنامه قرار میگیریم که خودش پروسه ی بلند مدتی است.

اینها رو نگفتم که بگم سایت های دیگه کار خرابی را تولید می کنند ، گفتم بدانید این سایتی که الان داخل آن هستید ، حاصل سالها تلاش و دقت است و فالی که می گیرید واقعا سعی شده درست ترین ها را به شما نشان دهد. یا حق ، التماس دعا

تبلیغات متنی : - رپورتاژ
Copyright © 2011 - 2024 | All Rights Reserved | نقشه سایت | تبلیغات