تعبیر خواب » تعبیر خواب غوره

تعبیر خواب ایران حافظ

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا

الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش
ص ض ط ظ ع غ ف ق ك گ ل م ن و ه ی
آ

تعبیر خواب غوره

تعبیر خواب غوره

تعبیر خواب غوره

تعبیر خواب غوره از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی
اگر فرد در خواب ببیند که غوره ای در دست دارد ویا غوره بر درخت است و آن درخت مال آن فرد است و یا غوره در جایی است که مالکیت آن غوره با ان فرد باشد تعبیر بر آن است که آن فرد کار مفید و خیری را در دست انجام دارد که هنوز ناتمام می باشد و یا توفیق به پایان رساندن آن را نیافته و یا هنوز زمان مناسب برای انجام آن فرانرسیده است. اگر در خواب فرد ببیند غوره می خورد وترشی غوره را در خواب حس کند و بچد تعبیر بر آن است که فرد غمگین خواهد شد. اما اگر فرد در خواب غوره بخورد اما غوره ترش نباشد تعبیر بر آن است که فرد از کار ناتمام خود سود و منفعتی را خواهد برد. اگر فرد در خواب در حالی که بداند غوره ترش است آن را به کسی بدهد تعبیر بر آن است که آن فرد را غمگین خواهد کرد اما اگر در خواب نداند که غوره ترش است و یا فکر کند که شیرین است و غوره را به کسی بدهد تعبیر بر آن است که در حق آن فرد کار خیر و نیکی خواهد کرد. اگر غوره در غذا ریخته شود تعبیر به خصوصی ندارد مگر اینکه غوره ترش باشد که تعبیر ان به تعبیر چاشنی و ترشی ها باز می گردد که قبلا ذکر شده است.

تعبیر خواب

تعبیر خواب غوره از دیدگاه ابراهیم کرمانی
اگر فرد در خواب ببیند که غوره را می خورد تعبیر بر آن است که وی اندوهگین می شود. اما اگر ببیند که غوره را می فروشد اما نمی خورد تعبیر بر آن است که هی اندوه و ناراحتی به فرد نخواهد رسید. اگر در خواب غوره را ببیند که لر گوشت پخته است تعبیر بر آن است که فرد را اندوهی نخواهد رسید.
در مجموع دیدن غوره در خواب این تعبیر را نیز دارد که اگر فرد در حال غوره خوردن باشد تعبیر بر ان است که فرد مالی را با مشقت به دست خواهد آورد.

فال تاروت


حمایت از ایران حافظ

linkedin google plus facebook twitter
ادامه متن

نظرات



بدون نظر »

نظري وجود ندارد.

ثبت يک نظر

تبلیغات متنی : - رپورتاژ
Copyright © 2011 - 2024 | All Rights Reserved | نقشه سایت | تبلیغات