تعبیر خواب » تعبیر خواب غسل

تعبیر خواب ایران حافظ

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا

الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش
ص ض ط ظ ع غ ف ق ك گ ل م ن و ه ی
آ

تعبیر خواب غسل

تعبیر خواب غسل

تعبیر خواب غسل

تعبیر خواب غسل از دیدگاه ابراهیم کرمانی:
خواب غسل دیدن دلیل بر پاکی دین می باشد و هر کم و یا زیادی که در شستن غسل جنابت را در خواب ببینید تعبیر بر پاکی دین می باشد.

تعبیر خواب غسل از دیدگاه جابرمغربی:
اگر فردی در خواب ببیند که به دلیل جنابت خود را بشوید و غسل کند تعبیر بر آن است که کار او تمام شود.

تعبیر خواب غسل از دیدگاه محمد بن سیرین:
اگر فرد در خواب ببیند که با آب دریا و یا رود مشغول غسل کردن است تعبیر بر آن است که رستگاری و دیانت فرد را بیان می کند و غم هایش از میان خواهند رفت. اگر فردی که بیمار است خواب غسل ببیند تعبیر بر آن است که بیماری او از میان رفته و شفا خواهد یافت.اگر فرد وام و قرض داشته باشد رفع شود و اگر بنده ای خواب غسل ببیند خلاص خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که با آب گرم غسل می کند و سپس دست و روی خود را می شوید تعبیر بر آن است که دو نیکی بکند.

تعبیر خواب

تعبیر خواب غسل از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی:
معنی واژه غسل شستشو می باشد که در زبان فارسی با دو فعل مشخص به کار می رود: غسل کردن که به معنی این است که فردی خود را بشوید و غسل دادن که به معنی آن است که فردی دیگری را بشوید.این دو فعل باعث می شوند که در تعبیر خواب نیز تفاوت هایی وجود داشته باشد. به طور کلی اگر در خواب شستن برای پاکی و طاهر شدن اقدام بگیرد تعبیر خوب دارد و تعبیر بدی نخواهد داشت حال چه فرد خواب ببیند خودش را می شوید و چه خواب ببیند دیگری را شستشو می دهد. اگر فرد در خواب ببیند که در آب فراوان در حال غسل کردن باشد تعبیر بر آن است که از غم و اندوه نجات خواهد یافت و گرفتاری هایی که برایش دست و پاگیربوده اند رفع خواهند شد. مثلا در آب هایی مانند رودخانه دریاچه و استخر و غیره که فرد بتواند در آنها غوطه بخورد و غسل کند.
چنین خوابی را اگر فرد متهمی ببیند یعنی از او رفع اتهام خواهد شد و اگر فرد زندانی ببیند آزاد خواهد شد و اگر فرد بیماری ببیند از بیماری نجات خواهد یافت و شفا می یابد. اما برای این تعبیر سه شرط وجود دارد اولا نیت، دوما حرارت آب و سوما مقدار آب. مثلا اگر در آب دریا در حال غوطه خوردن باشد که چیزی مثلا ساعت مچی خود را بیابید این خواب شامل تعبیر غسل کردن نیست. دیدن خواب غسل فقط زمانی است که نیت واقعا خود شویی و نظافت حاصل از این خودشویی در آب باشد.
همچنین آب غسل باید سرد باشد چرا که اگر آب گرم باشد تعبیر آن متفاوت خواهد بود.مقدار آب هم از آن جهت حائض اهمیت است که اگر مقدار آب کم باشد به طوری که فرد نتواند در آنغوطه بخورد تعبیر متفاوت خواهد بود.
اگر فرد در خواب ببیند که فرد دیگری را شستشو می دهد تعبیر بر آن است که برای آن فرد قدمی را بر می دارد و کاری را انجام خواهد داد که به موجب آن کار آن فرد آرامش و سکون می یابد.
اگر آبی که در خواب دیده می شود کم باشد و یا آب زلال نبوده و تیره و کدر باشد تعبیر بر آن است که باعث غم و گرفتاری خواهد بود. به همین ترتیب برای آب گرم هم غسل دارای تعابیر بالا نخواهد بود.

تعبیر از دیدگاه یوسف نبی:
اگر فردی در خواب ببیند غسل کند تعبیر آن است که از زحمات رهایی می یابد.

فال تاروت


حمایت از ایران حافظ

linkedin google plus facebook twitter
ادامه متن

نظرات



بدون نظر »

نظري وجود ندارد.

ثبت يک نظر

تبلیغات متنی : - رپورتاژ
Copyright © 2011 - 2024 | All Rights Reserved | نقشه سایت | تبلیغات