تعبیر خواب » تعبیر خواب غربال

تعبیر خواب ایران حافظ

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا

الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش
ص ض ط ظ ع غ ف ق ك گ ل م ن و ه ی
آ

تعبیر خواب غربال

تعبیر خواب آنلاین غربال را در ایران حافظ مطالعه نمایید.

تعبیر دیدن غربال در خواب از دیدگاه محمد بن سیرین

اگر فردی در خواب غربال ببیند تعبیر بر آن است که خادمی تمیز خواهد داشت. اگر در خواب غربال نو ببیند تعبیر بر آن است که خادم و یا کنیزی پاکیزه به دست خواهد آورد. اما اگر خواب ببیند که غربال او ضایع شود تعبیر بر آن است که خادمش از او جدا خواهد شد.

تعبیرخواب غربال از دیدگاه امام جعفر صادق (ع):
غربال دیدن در خواب دارای سه تعبیر است:
اول خادم
دوم شاگردی بزرگ
سوم یاری مهربان

تعبیر خواب

تعبیر خواب غربال از دیدگاه ابراهیم کرمانی

اگر فرد در خواب ببیند که به وسیله غربال غله و یا چیزی دیگر را پاک می کند تعبیر بر آن است که آن فرد کاری را انجام خواهد داد که مردم از انجام آن راحت هستند و ضرری نیم بینند اما به ضرر خود آن فرد است اما اگر ببیند که آنچه که پاک میکرد مال او بوده یعنی به او منفعتی خواهد رسید.

تعبیر خواب غربال از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی
تعبیرکنندگان گفته اند که غربال در خواب خادم است اما در واقع غربال در خواب قدرت تشخیص فرد در تشخیص و قضاوت در مورد خوب و بد و نیکی و غیر نیکی است و یعنی فرد بین خوب و بد اطرافش فرق می گذارد و این تشخیصی است که به واسطه آن کسی را عزیز می دانیم و دیگری را خفیف می کنیم.
اگر فرد در خواب ببیند که غربالی را خریده یا از آن استفاده می کند یعنی استفاده از ای نخصوصت در زندگی فرد محسوس می باشد. چرا که برخی از موارد در زندگی پیش می آید که فرد مجبور است در زندگی در مورد چیزی قضاوت و یا حتی پیش داوری کند.گاها کسی وجود دارد که از دست او امنیت نخوایم داشت و به احتمال آن فرد کسی است که آزارش به فرد خواهد رسید و این نگرانی است که در فرد به وجود خواهد آمد. دیدن غربال در خواب تعبیر بر آن است که فرصتی برای شناختن و جدایی از این افراد در زندگی به وجود خواهد آمد و یا فرد را در رابطه با این موضوع آگاه می کند و اخطار می دهد که مراقب افرادی که اطراف او قرار دارند باشد.
اگر غربال تمییز و نو باشد یعنی این تشخیص مهم تر است. اگر غربال کهنه و فرسوده باشد تعبیر بر آن است که که فرد خود زمینه پذیرفتن بدی ها را دارد و اهل ناسپاسی است و خوبی ها را نخواهد شناخت. اگر غربال پاره و کهنه باشد ضمیر ناخودآگاه به فرد هشدار می دهد که در وضعیت کنونی خود تجدید نظری کند.

فال تاروت


حمایت از ایران حافظ

linkedin google plus facebook twitter
ادامه متن

نظرات



بدون نظر »

نظري وجود ندارد.

ثبت يک نظر

تبلیغات متنی : - رپورتاژ
Copyright © 2011 - 2024 | All Rights Reserved | نقشه سایت | تبلیغات