تعبیر خواب » تعبیر خواب غذا

تعبیر خواب ایران حافظ

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا

الف ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش
ص ض ط ظ ع غ ف ق ك گ ل م ن و ه ی
آ

تعبیر خواب غذا

به طور کلی دیدن غذا در خواب خوب و نیکو است البته به شرطی که آن غذا سالم و ماکول نیز باشد.


تعبیر دیدن غذا در خواب از نگاه منوچهر مطیعی تهرانی

خود غذا در مجموع دارای تعبیر برکت و خیر می باشد اما اینکه غذا دارای چه رنگ و مزه ای باشد و یا اینکه در کجا سرو بشود تاثیرات متفاوتی را بر تعبیر آن خواهد داشت.
البته تمامی تعبیرکنندگان خواب تمامی ین نکات را در تعبیر خود در نظر خواهند گرفت اما اگر می خواهید از این کتاب برای تعبیر استفاده کنید برخی از این نکات در اینجا بیان می شود و شما خود نیز باید این نکات را در تعبیر خود در نظر داشته باشید.

غذا فی نفسه خوب و خیر و نیکی است اما در مواردی که غذا بد بو و بد مزه باشد و همچنین رن گ بدی داشته و متعفن باشد تعبیر بر آن است که در فرد کراهتی را به وجود می آورد و اصلا تعبیرش تعبیر غذای سالم نخواهد بود و در فرد بیماری به وجود خواهد آمد.
اگر از غذا بخورید و شور باشد تعبیر بر آن است که فرد دچار خشم و پشیمانی می شود اگر غذا تلخ باشد تعبیر بر آن است که که برای فرد شکست و تلخ کامی به همراه دارد و اگر غذا ترش باشد تعبیر بر آن است که برای آن فرد غم به ارمغان می آورد.

اگر غذایی که در خواب می خورید دارای فلفل دارچین باشد تعبیر بر آن است که فرد دچار تلخ کامی خواهد شد و اگر در غذا فرد بتواوند زدی زردچوبه و زعفران را بشناسد یعنی فرد غمگین خواهد شد. اما اگر در غذا زردچوبه و رعفران نباشد یا به شما نگویند و یا شما وجود آن را در غذا متوجه نشوید تعبیری ندارد.

تعبیر خواب

محلی که غذا سرو می شود نیز حائض اهمیت است. تعبیرهای عنوان شده در مورد غذا کاملا قطعی می باشد اما اگر فردی ببیند در خواب در بیابان سفره پهن کرده و مشغول خوردن غذا است و غذا برای آن فرد خوشایند است تعبیر بر آن است که در سفر آن فرد مالی را به دست خواهد آورد.

اگر فرد ببیند که در خانه یک دوست در حال خوردن غذاست تعبیر بر آن است که در شهر و یا مکانی شبیه به همان مکان پولی را به دست می آورد و آرامشی برای فرد حاصل خواهد شد که البته این مورد جزو موردهایی است که خود بیننده خواب بهتر می تواند تشخیص دهد.
اگر فرد ببیند که در آشپزخانه غذا می خورد تعبیر بر آن است که به وسیله همسر خود پولی را به دست خواهد آورد.

فال تاروت


حمایت از ایران حافظ

linkedin google plus facebook twitter
ادامه متن

نظرات



بدون نظر »

نظري وجود ندارد.

ثبت يک نظر

تبلیغات متنی : - رپورتاژ
Copyright © 2011 - 2024 | All Rights Reserved | نقشه سایت | تبلیغات